• پست الکترونیک

    info@tmab.ir
  • پشتیبانی

    021-44440150
فروردین ۲۱, ۱۳۹۸

انواع تبلیغات

یکی از خدمات هلدینگ طرح ماندگار آجی بادام مشاور امور تبلیغاتی و بسته بندی می باشد. این شرکت در زمینه چاپ افست (چاپ کتاب، مجله،کاتالوگ، بروشور، ست اداری، و…) و همچنین هدایای تبلیغاتی، ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی (چلنیوم، نئون، پلاستیک، فلکس، کامپوزیت، چوب و…) لیزر (حک، برش، تندیس، بچ، لوح تقدیر) فعالیت دارد. حال در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع تبلیغات آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

یک کمپین تبلیغاتی موفق مطالبی را درباره محصولات و خدمات خود ارائه می دهد که باعث افزایش کاربران می شود. برای جذب کاربران مورد نظر راه ها و گزینه های زیادی وجود دارد تا از طریق آن بتوانید کاربران هدف خود را برای خرید محصول و ارائه خدمات جذب کنید. شما می توانید با بررسی اهداف خود مناسب ترین استراتژی را برای تبلیغات پیدا کرده و اجرا کنید.باید در نظر داشته باشید که این گزینه های تبلیغاتی نیز باید درمحیط مناسب برای ارائه محصول و خدمات عرضه شوند.به عنوان مثال اگر میدانید مخاطبان شما یک مجله خاص را می خوانند باید حتما درآن نشریه تبلیغ کنید. لیست زیر مقدمه ای از تاکتیک های تبلیغاتی است که می توانید استفاده کنید. باید همیشه در تبلیغات خود خلاقیت داشته باشید تا کاربران خود را وفادار کنید و حتی کاربران جدید جذب کنید. در آن زمان متوجه اهمیت خلاقیت در تبلیغات می شوید.

روزنامه

با استفاده از روزنامه می توانید تبلیغات خود را در سطح گسترده تری پیگیری کنید.در تبلیغات روزنامه مقالات تحت عنوان موضوعات خاص و در بخش های خاصی قرار می گیرند و همین تفکیک مقالات می تواند در پیدا کردن کاربران بسیار موثر باشد.

 

مجله

تبلیغات در یک مجله تخصصی میتواند به راحتی شما را به هدف برساند. خوانندگان به خصوص کاربران تمایل دارند مجلات را برای مدتی طولانی و در اوقات فراغت خویش بخوانند،که این کار باعث جلب توجه بیشتری می شود.مجلات معمولا به مصرف کنندگان و تجارت ها کمک می کنند. اگر میخواهید تبلیغاتی پویاتر داشته باشید، از مجلات استفاده کنید زیرا ایده ال تر هستند. مجلات معمولا به یک قسمت کوچک مانند یک شهر دلالت نمی کنند .اگر بازار هدف شما درصد کمی از افراد است این تبلیغات برای شما مناسب نیست.

رادیو

تبلیغات در رادیو یک راه بسیارعالی برای رسیدن به مخاطبان مورد نظراست. اگر بازار هدف شما به یک شبکه و یا برنامه خاص رادیویی گوش می دهند، تبلیغات منظم می تواند کاربران جدید را جذب کند. بهترین راه برای تبلیغات رادیویی این است که پیام خود را به صورت منظم تکرارکنید.اگر شما تبلیغات خود را به طور منظم انجام دهید در آینده ای نزدیک می توانید بازخورد مناسبی داشته باشید.

تلویزیون

تبلیغات تلویزیونی به اندازه کافی گسترده و ایده ال است و می تواند یک بازار بزرگ در منطقه ای گسترده را به راحتی پوشش دهد. تبلیغات تلویزیونی مزایایی مانند دیدن، شنیدن و پویایی را برای متقاعد کردن کاربر به ارمغان می آورد.مخصوصا زمانی که شما نیاز به ارائه دستورالعمل هایی در مورد محصول و یا خدمات خاصی دارید تبلیغات تلویزیونی به کمک شما می آید.

می توان گفت تولید تبلیغات تلویزیونی و سپس خرید یک آگهی تبلیغاتی به طور کلی گران است. تبلیغات در واحدهای فروش (به عنوان مثال ۲۰، ۳۰، ۶۰ ثانیه) فروخته می شود و هزینه ها با توجه به موارد زیر متغیر است:

. زمان آگهی

. نوع برنامه تلویزیونی

. گستردگی پوشش آگهی در کانال های متفاوت

هر چند گفته شد تبلیغات تلویزیونی گران است اما تجربه ثابت کرده که این تبلیغات می تواند بازخورد مناسبی در جذب کاربران مورد نظر به ارمغان آورد.

 

فضای باز و حمل و نقل

راه های زیادی برای تبلیغات خارج از شهر وجود دارد. تابلوهای تبلیغاتی در فضا های باز، بیلبورد های جاده ای، تابلوهای تبلیغاتی در ورزشگاه ها و…  می تواند راه مناسبی برای تبلیغات باشند.از دیگر راه ها می توان به  تبلیغات ترانزیتی ، پوسترهای اتوبوس ها، تاکسی ها و حتی دوچرخه ها اشاره کرد.

بیلبورد های بزرگ می توانند پیام شما را کامل و با تاثیر زیاد به نمایش بگذارند. کاربران هر روز به هنگام سفر به محل کار خود ،تابلوهای تبلیغاتی را می بینند و همین مورد کافیست تا تاثیر لازم بر روی آنها گذاشته شود و در زمان خرید محصول به ضمیر ناخودآگاه خود بروند و محصول مورد نظر که در تبلیغات و تابلو های بزرگ دیده بودند را خریداری کنند. برای استفاده از بیلبورد های تبلیغاتی باید در نظر داشته باشید که از جملات کوتاه و البته تاثیر گذار استفاده کنید. حتی بزرگترین بیلبورد ها معمولا حاوی اطلاعات محدودی هستند. یکی ازاطلاعات مهمی که حتما باید بر روی بیلبورد های تبلیغاتی درج شود آدرس وب سایت شما است، که مشتریان را برای پیگیری و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار شما راهنمایی می کند. تبلیغات بیرونی با توجه به مکان قرار گرفتن تابلو و یا بیلبورد می تواند بسیار گران باشد.

ایمیل های تبلیغاتی و کاتالوگ ها

ارسال ایمیل های تبلیغاتی می تواند راه مناسب و ارزانی برای تبلیغات باشد این ایمیل ها می تواند با بازخورد خوبی مواجه شود و کاربران هدف را جذب کند زمانی که شما در رادیو ، تلویزیون و یا بر روی بیلبورد ها تبلیغات انجام می دهید نمی توانید مخاطب هدف خود را به صورت اختصاصی خطاب قرار دهید. اما در تبلیغات با استفاده از ایمیل می توانید مخاطبان خود را انتخاب کنید. درباره ایمیل مستقیم بیشتر بدانید: کاتالوگ ها، بروشورها و جزوات نیز می توانند به منطقه هدف شما توزیع شوند. این توزیع ها که شامل یک بروشور با ایمیل مستقیم است یک راه عالی برای دادن اطلاعات بیشتر به یک مشتری علاقمند است.

اینترنت

بودن در اینترنت می تواند یک راه مقرون به صرفه برای جذب مشتری جدید باشد. شما می توانید به  مخاطبان جهانی با هزینه کم دسترسی پیدا کنید. بسیاری از مشتریان قبل از اینکه تصمیم به خرید انلاین بگیرند درباره ان تحقیق می کنند.یک وب سایت که به خوبی طراحی شده است می تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند. راه های دیگری برای تبلیغ کسب و کار شما در اینترنت عبارتند از: تبلیغ محصولات یا خدمات خود در سایت های رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و موتورهای جستجو و سایر وب سایت هایی که مخاطبان مورد نظر خود را بازدید می کنند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع تبلیغات آشنا کنیم همان طور که مطالعه کردید راه های زیادی برای تبلیغات وجود دارد می توان از طریق آن مخاطبان خود را جذب کرد اما باید در نظر داشته باشید هر کدام از این راه ها بدون تعیین استراتژی مشخص به تنهایی کمکی نمی کند و باید برای بازخورد مناسب استراتژی تبلیغاتی مورد نیاز را انتخاب کنید. منتظر دیگر مقالات ما در مورد تبلیغات و استراتژی های تبلیغاتی باشید…

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *