روابط عمومی

ارتباطات موفق تنها با تبلیغات میسر نمیشود. جریانسازی خبری و حمایت از یک کمپین خلاقانه میتواند یک پروژه را به موفقیت برساند. ما مخاطب را با برند به طور منحصر به فرد مرتبط میکنیم و برای برند داستانی را خلق و آن را برای مخاطب بازگو میکنیم.
ما از طریق توسعه پیام، جریانسازی، مدیریت پیام و تعامل با افراد تاثیرگذار و رسانهها، شهرت را برای برندها کسب میکنیم. تخصص ما، داستانسرایی و استفاده از این داستانها برای کسب شهرت هرچه بیشتر برای برندها است.
• مدیریت خبر و انتشار در رسانه
• مدیریت بحران
• ایجاد خبر و جریانسازی خبری
• ایجاد و برگزاری کنفرانسهای مطبوعاتی
• تبلیغات رسانههای اجتماعی و پاسخ به نظرات منفی آنلاین
مشاور تبلیغات

در دپارتمان تبلیغات و بازاریابی هیچ کار تبلیغاتی انجام نمیشود مگر اینکه ابتدا محصول یا خدمتی که شما با توجه به نیاز جامعه و با عشق آن را ارائه میکنید کامل شناخته شود. همچنین شناخت دقیقی از آن گروه از مردم که میخواهید پیام تبلیغاتیتان را دریافت کنند لازم است. قبل از تبلیغات، ما نیاز به آگاهی از هدفی که شما تعیین کردهاید داریم اما هرگز برای آن هدف تبلیغ نمیکنیم، بلکه تیم ما برای هدفی بالاتر از هدف تعیینشده توسط شما فعالیت میکند. ایدههای بزرگ، استراتژیهای علمی، خلاقیت، صداقت، رسانههای ATL و BTL، راهکارهای بازاریابی دیجیتال و هنرمندان همه در کنار هم نمونههای برجستهای از موفقیتهای برندهای داخلی و خارجی را در این تیم به وجود آورده است که حاصل کار مشتریان موفق و هوشمند با افراد باهوش و خلاق ما در این سالها بوده است. در این مسیر مطالعه محصول، خدمت نگارش استراتژی و طراحی و نگارش کمپین ٣۶٠ درجه، تولید انواع آگهیهای تلویزیونی و رادیویی صورت میگیرد.
خدمات تبلیغاتی BTL :
لذتبخشترین قسمت تبلیغات زمانی است که هنگام ارسال پیام تبلیغاتی چشمان مخاطب خود را ببینیم و شاید تأثیر چشمگیر و فوقالعادهی این روش نیز به همین علت باشد. با این روش محصول و یا خدمات شما در قلب مصرفکننده مینشیند.
با بهرهمندی از رسانههای BTL شما این امکان را دارید که از نزدیک با مخاطبتان ارتباط برقرار کنید، از اهداف، عشق و تعهدی که به او دارید بگویید و کالا یا خدمتی که ارائه میکنید را به شکلی ملموس و در لحظه به او معرفی کنید. این رسانهها با اینکه تعداد مخاطبین کمتری را به نسبت رسانههای ATL درگیر میکنند اما ماندگاری بیشتر و البته هزینهی کمتری دارند. رسانههای BTL مانند برگزاری رویدادها (همایش، سمینار، نمایشگاه) فعالیتهای تبلیغاتی در محل فروش (POS) نمایش خیابانی (Roadshow) و پخش نمونه (Sampling). چاپ انواع کاتالوگ و بروشور باکیفیت ایده آل، تولید هدایای تبلیغاتی تأثیرگذار، خلاقانه و کمک به خلق یک هویت بصری یکپارچه و کامل، از دیگر خدمات واحد BTL است. در یک جمله، خدمات پیشران فروش و ترویج برند (BTL)، ابزاری است تا تولیدکنندگان و ارائهدهندگان خدمات بتوانند محصول خود را رودررو به مشتریان معرفی کنند.
تولید فیلم :
- آگهی تلویزیونی علمی و خلاقانه
برقراری یک ارتباط صمیمی و دوستداشتنی و ایجاد هیجان در مخاطب بسیار تأثیرگذار است، عموماً انسانها از حس بینایی و شنوایی خود بیشتر و راحتتر از حواس دیگر استفاده میکنند. شما با تولید یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی یا رادیویی علمی و خلاقانه یا تولید یک گزارش آگهی جذاب امکان برقراری یک ارتباط تأثیرگذار و ارسال پیام خود را خواهید داشت. امروزه تولید آگهیهای تبلیغاتی شما فقط محدود به پخش از تلویزیون یا رادیو نمیشود بلکه این دسته از تولیدات میتوانند در شبکههای مجازی و درگوشیهای هوشمند نیز پخش شوند، ضمن اینکه تولید فیلمهای تبلیغاتی مناسب محیط و مخاطبین اینترنت خود یک تخصص محسوب میشود.
- فیلم نامه تبلیغاتی
هیچ ایدهای بهخودیخود خوب یا بد نیست؛ تفاوت در شیوهی پرداخت ایده است.
اشتیاق و دغدغهی فیلمنامهنویسهای تیم ما در این است که ایدههای بزرگ به زیبایی به تصویر کشیده شوند، مخاطب را در راستای اهداف برند درگیر کنند و در یادماندنی شوند.
- تولید فیلم تبلیغاتی
تولید یک آگهی تبلیغاتی تأثیرگذار و مختص هر رسانه، حاصل همکاری استراتژیستهای مجرب تبلیغاتی و فیلمنامهنویسهای خلاق با عوامل تولید خوشفکر و ریسکپذیر و متخصص است
بازاریابی و برند سازی

استراتژی راه تحقق هدفی است که بر اساس چشمانداز، تعیینشده است. به شکلی که تمامی تلاشهای سازمان حول آن نقطه بهصورت متمرکز تعریفشده و اجرا میشوند.
تیم ما مدعی است که در زمینه توسعه برندهای مستعد، خلاق و منحصربهفرد است.. لذا بر اساس شیوههایی علمی و درعینحال خلاقانه فرصتها یکی پس از دیگری برای شما خلقشده و به آیندهای بالاتر ازآنچه برای خود تصور کردهاید، خواهید رسید.
مشاوره برند سازی و بازاریابی :
شما باید از موقعیت خود و موقعیت رقبای مستقیم و غیرمستقیم در بازاری که فعالیت میکنید مطلع باشید و واحد استراتژی ما در این مسیر شما را یاری میدهد. چه محصول جدید یا خدمتی عرضه کنیم؟ با چه نامی؟ چه شکل و بستهبندی؟ معماری برند سازمان شما چگونه باشد؟ کدام رسانه و در چه زمانی و با چه قیمتی، کمترین هزینه و بالاترین اثربخشی را برای ما خواهد داشت؟ چگونه میتوانیم بهترین و تأثیرگذارترین آگهی تلویزیونی (TVC یا آگهی بازرگانی تلویزیونی) و رادیویی را بسازیم؟ پاسخ این سؤالات در واحد استراتژی داده میشود.
طراحی استراتژی کمپین های تبلیغاتی 360 درجه :
چه چیز بگوییم؟ به چه کسی میخواهیم بگوییم؟ در چه زمانی میخواهیم بگوییم؟ با چه هدفی میخواهیم بگوییم؟ با چه بودجهای میگوییم؟ آیا اکنون وقت ارسال پیام برای مخاطبین محصول یا خدمت ما هست؟ چگونه تأثیرگذارتر پیام ارسال کنیم؟ طراحی استراتژی و نگارش کمپین تبلیغاتی توسط یک تیم حرفهای متشکل از تحقیق بازار، ایدهپردازی، استراتژیست برند، طراح و گرافیست، کارشناس اینترنتی و کارشناس رسانه صورت میپذیرد. به کمپینهای کامل اصطلاحاً ٣۶٠ درجه میگویند؛ اما لزوماً همه محصولات و خدمات نیاز به اجرای کمپین ٣۶٠ درجه ندارند. این فرایند به نگارش کمپین هر چه دقیقتر و علمیتر کمک میکند.
مراقبت از برند :
برند شما یک موجود زنده است که باید مدام از آن مراقبت و نگهداری شود. هرچقدر بهتر نگهداری شود برند شما بهتر رشد میکند. تجربه به ما نشان داده است که عدم توجه به مراقبت برند اگر کمتر نباشد بیشتر از خلق برند مورد اهمیت است. لذا در تیم ما افرادی متخصص، متعهد به حفظ برند شما و کنترل نمودار رشد آن هستند.
مراقبت از برند
برند شما یک موجود زنده است که باید مدام از آن مراقبت و نگهداری شود. هرچقدر بهتر نگهداری شود برند شما بهتر رشد میکند. تجربه به ما نشان داده است که عدم توجه به مراقبت برند اگر کمتر نباشد بیشتر از خلق برند مورد اهمیت است. لذا در تیم ما افرادی متخصص، متعهد به حفظ برند شما و کنترل نمودار رشد آن هستند.
ایده پردازی تبلیغاتی

توسعه و قدرت برند شما در آینده، هدف شما و ترسناکترین موضوع برای رقبای شماست. تیم علمی و خلاق ما با ایدههای بزرگ خود، شما را در رسیدن به هدفتان همراهی میکنند.
ما نمیتوانیم ذهن شما را بخوانیم اما توانایی آن را داریم که درک کنیم شما چه میخواهید و مشتری شما چه میخواهد. خواسته شما در اتاق خلاقیت پردازش میشود و با خلق یک ایده بزرگ و اصلی بر پایه استراتژی ادامه مسیر روشن میشود. این ایدۀ خلاق در اختیار تیم نویسندگی و آتلیه گرافیک قرار میگیرد. تیم نویسندگی، نام، شعار، متن و سناریو را خلق کرده و آتلیه گرافیک نیز با حداکثر مهارت بصری طرح و تصویر ایده را در اختیار مدیر برند میگذارد. مدیر برند با نگاه به آینده خلقشده و کشف نقطه اشتراک شما و مشتری شما خدمتی را ارائه میکند که استراتژی شما روی مشتریان تأثیر بگذارد.
تیم ایدهپردازی ما این کار را فراتر از تصور، دقیق، تأثیرگذار و طبق استراتژی انجام میدهد.
طراحی گرافیک :
مأموریت ایدهپردازان تصویری و آتلیه گرافیک این است که با استفاده از ذهن خلاق بتواند خروجیهای متفاوت، جذاب و طبق استراتژی ارائه کنند. حتماً شما هم به یک بیلبورد، بروشور، کاتالوگ، سربرگ و یا یک آگهی چاپی (روزنامه، مجله) برخورد کردهاید که شما را مجذوب کند، تعهد ما این است که آثار خلقشده در تیم طراحی هم از همین جنس باشد.
کپی رایتینگ :
یک کار هنری معمولی را با یک شعار و متن قوی میتوان به یک پروژه موفق تبلیغاتی تبدیل کرد؛ اما یک اثر هنری تبلیغاتی خوب بدون کپی و متن قوی، تأثیرگذاری کمی خواهد داشت. تعهد تیم ایدهپردازان نوشتاری ما خلق متونی مؤثر و خلاقانه است.
راهکارهای بازاریابی دیجیتال

رونق بیشتر، با دیجیتال مارکتینگ
مشتریـــــان شما برندی را میخواهند که به آن باور داشته باشند. فضای دیجیتال، فرصتی را برای آنها فراهم کرده تا در هر زمان و هر مکان به حجم قابل توجهی از اطلاعات دسترسی داشته باشند. در واقع با استفاده از همین اطلاعات است که محصول مورد نظرشان را انتخاب میکنند؛ بنابراین لازم است تا چهرهای قابل اعتماد از شما و کسبوکارتان را ببیند. برای رسیدن به چنین نقطهای، فرصتها و راهکارهای متنوعی در دسترس شماست. کافی است دست به کار شوید…
از کجا شروع کنیم؟
فضای دیجیتال به سرعت تغییر میکند. ممکن است در همان لحظهای که فکر میکنید به تمام راههای تبلیغ و ترویج در اینترنت دست پیدا کردهاید، رقبایتان روشهای جدیدتری را پیدا کرده باشند. در چنین فضای پویایی، فرصت تجربه کردن ندارید. یک تیم متخصص و نوآور در این حوزه، شما را چندین برابر بیشتر از رقبایتان پیش میاندازد…
با راهکارهای دیجیتال مارکتینگ ما، پیشتاز باشید
شاید تا به حال با اصطلاحات زیادی در حوزه بازاریابی دیجیتال مواجه شده باشید: «طراحی و توسعه سایت» «موبایل وب» «موبایل اپلیکیشن» «بازاریابی محتوایی» «سئو» «شبکههای اجتماعی» «ایمیل مارکتینگ» «کمپین دیجیتال» «بازاریابی ویروسی» «برنامهریزی و خرید رسانه تبلیغاتی دیجیتال» «ریپورتاژ آگهی». همهی این راهکارها را میتوانید با بهترین کیفیت و همگام با فنّاوریهای روز دنیا، از تیم ما دریافت کنید.
پیشران فروش و ترویج برند

لذت بخشترین قسمت تبلیغات زمانی است که در هنگام ارسال پیام تبلیغاتی چشمان مخاطب خود را میببینیم و شاید همین علت است که تاثیرگذارترین روش نیز این روش است؛ ورود محصول و یا خدمات شما در قلب مصرف کننده از طریق نگاه و چشمان او. در یک جمله، BTL و یا پیشران فروش و ترویج برند، ابزاری است تا تولید کنندگان و ارائهدهندهگان خدمات بتوانند محصول و یا محصولات خود را به طور رودررو به مشتریان معرفی کنند.
دکوراسیون :
آدمها ساختمانها را میسازند و ساختمانها آدمها را! دکور نمایشگاهی شما و یا همان فروشگاه و محل معرفی برند توسط خود شما ساخته میشود و این دکور، مخاطب و تصویر ذهنی برند شما را می سازد. استراتژی برند شما به کارشناسان تبلیغاتی ما میگوید که چه دکوراسیونی را برای شما طراحی کنند. دکوراسیونی که بتواند استراتژی، محصول و خواست شما را از آن نمایشگاه برآورده کند.
چاپ :
چاپ از اولین ابزارهای ارسال پیامهای تبلیغاتی بوده است. با تغییر هر روزۀ دنیای پیرامون ما، این تکنولوژی نیز تغییر کرده است. بهرهگیری از آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در چاپ، میتواند برای ترویج برند شما مؤثر واقع شود.
هدایا تبلیغاتی :
بشر ذاتاً هدیه گرفتن را دوست دارد. حتی گاهی هدیهای میگیرد که آن را نیاز ندارد. بخش تبلیغاتی ما با درک صحیح از استراتژی برند و علایق مخاطب شما، دست به خلق یا تهیۀ هدایایی دوست داشتنی میزند تا هم مخاطب شما حداکثر لذت دریافت یک هدیه را ببرد و هم شما نهایت اثربخشی را ببینید.
پیشبرد فروش :
پس از تأمل بسیار و صرف انرژی، محصولی با عشق در کارخانۀ شما تولید و توسط شبکه فروش توزیع میشود. تیم پیشبرد فروش ما اجازه نخواهد داد محصول شما تنها و مهجور در مغازهها بماند. چیدمان مناسب محصول، تزیین محصول، آموزش فروشنده و اقلام ترویجی فروش از جمله پشتیبانیهایی است که در فروشگاهها از محصول شما میشود. این کار با معرفی محصول شما به خریداران از طریق ارائه نمونه، پروموشن، نمایش محصول، ارائۀ بروشور و معرفی محصول، آموزش مصرف کننده در مورد طریقه استفاده و سایر خدمات مشتریمداری که در هنگام خرید رخ میدهد ادامه خواهد داشت.